Trumvirvel...

Ingen som har kommenterat och varit nyfiken (förutom Millan via telefon) på vad det var som jag o Zanna skulle göra idag. Vi var hos "min" piercare (jag hade ju haft piercing i både tunga och överläpp för några år sedan) och gjorde en varsin liten i örat! Jag har haft där förut, men det har inte läkt så bra, då gjorde jag den iofs hos frisören, men nu blev det gjort på riktigt! Och piercaren Tyrone kände igen mig, han visste inte vad jag hette men han kände så väl igen mitt ansikte, sjukt det var ändå typ 5 år sen jag var hos honom! Och han tyckte att jag såg lite annorlunda ut, han mindes mig med ljusa ögon o jag hade bruna linserna idag. Coolt! Sen mötte vi upp Zannas lillasyster Fezzie, haha hon trillade in i en kvinna på tunnelbanan och jag började tokfnissa, fick ingen hejd på mig själv! Sjukt pinsamt! Sen firade vi att vi kommit till Högdalen med att äta sushi till middag. Nu tänkte jag plugga lite. Heis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback