2 cool 4 school

Jag är nu hemma igen efter 5 slitsamma timmar på citymail. Eller jag har iofs varit hemma ett tag, men inte orkat blogga. Dagens träningspass blir djupvattengympa vid 17-snåret, tänkte nog gymma lite innan, fast det är så himla mycket folk på gymmet då, så jag vet inte om jag pallar med det. Får lite fobi när jag tänker på alla svettiga människor i samma lilla lokal! Det är faktiskt ganska jobbigt när det är kö på maskinerna eller om man själv är på typ crosstrainern åsså ser man i ögonvrån hur alla smyger runt som gamar och såfort man börjar sakta ner så slänger dom sig emot en och skriker "ÄR DU KLAR??!!" man ba: eeh aa snart..!
Fett jobbigt!
Nu tänkte jag mysa lite med min skrutt! Hörs.

En good-hair day?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback