Addicted!

Mitt nya beroende som började i fredags är det här chai-teet, så jävla gott att jag nästan dör! Och sen istället för en skvätt vanlig mjölk så har jag i lite sojamjölk, det blir så galet gott! Nu är det bokat, jag kör, Zanna, Kamilla, Rebecka, Filippa o Julia är glada passagerare. Nu jävlar ska vi göra farsta osäkert! Min gamla bettan är rätt så petite, så vi får låna Christoffers aningen större bil! Oxå en volkswagen Polo, dock några år nyare än min bil! Nu är min andra kopp med chaite färdig att drickas! Hare!

Beroendeframkallande te!

"Hej jag heter Rocky och jag luktar lite fisk"

En sedvanlig pose

Kommentarer
Postat av: Millan

Poooo! De vill jag smaka! Jag vill också tycka om te, har köppt hem en mix blandning av teer, ihopp om att hitta någon jag gillar , men de e svårt de dära! Seeee you soooon poppa!

2010-02-28 @ 12:07:36
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback