Äntligen LÖRDAG!

Veckans höjdpunkt! Det är lördag! Om en timme ska jag på pilates, så nu sitter jag och äter lite frukost, har en kopp te i handen, dagens första kaffe får jag ta till lunchen istället. Såg att det har kommit mer äcklig snö under natten och enligt SMHIs hemsida så ska det snöa lite under hela dagen =/
Haha slängde ett öga på Lets dance igår, innan dom säger vem som åker ut så brukar dom ju köra lite tittarfrågor och då var det nån skön unge som frågade Marcus Birro om han hade vitaminbrist, för det brukade se ut som det. Haha jag garvade ashögt! Jag tycker att han ser typ nerknarkad ut jämt!

"vitaminbrist..?"

Nej nu ska jag slurpa i mig min te-kopp och kolla in mina bloggar som jag läser varje dag! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback