Bak-a och -is

Igår så var det överraskningsfest för Roger som fyllde 26, det var jättemycket folk i hans lägenhet och sen kom Roger hem och blev överraskad och glad. Jag hade jättekul, det finns en massa bilder på fejjan! Jag kom hem runt 2 inatt och hittade Jocke i typ fosterställning på golvet i vardagsrummet, så jag frågar vad det är som har hänt, men då sluddrar han någonting och jag säger åt honom att lägga sig på soffan och det gör han. Snäll som jag är hämtar jag hans täcke och ställer ett stort glas med vatten på bordet framför honom. Idag när jag berättade vad jag hade sett inatt så skrattade vi som fan, han va RÄTT dyng igår!


Jag har varit lite smygbakis, ni vet sådär smygis så man måste glida runt i plysh-dräkten, ha glajjor och äta choklad! Frukosten intogs i min gamla lägenhet hos syrran med Nattis oxå, jag köpte lite bröd och pålägg på ica, Rocky hade sovit över hos Hannah så jag skulle hämta honom, så stannade jag kvar där ett tag. Nu är jag hemma och har precis gjort en kladdkaka, tyvärr så har jag inte bakat något i en gasugn förut och det lär jag inte göra heller efter idag, kladdkakan är TORR!!! SKIIT! Den som såg så fin ut, och jag har haft i en massa smarriga extra-ingredienser...men den går ju såklart att äta ändå. Ska stoppa den i kylskåpet sen, brukar alltid vara godare när den är kall! Nu tänkte jag chilla lite. Hörs!

Skenet bedrar... Torra skit-kaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback