Bettan är framme igen!

Det tog ett tag, men nu är Bettan körklar inför morgondagen! Jag och Rocky började försöka skotta fram bilen lite, jag stod väl där en kvart typ men kom ingen vart och sen försvann känseln i mina fingrar, så då gick jag hem och ringde min kära far som faktiskt kom och hjälpte till! Han hade med sig redskap, jag stod ju och duttade med en liten plastborste...Sen kollade vi om hon startade och jajamensan, på första försöket! Det är ju trots allt en volkswagen! Jag tänkte att jag skulle ta en före och en efterbild på bilen, men glömde fota efterbilden och jag orkar inte gå ut igen...men jag hittade gamla bilder på pappsen o mig från när jag var liten (eller ok jag hittade EN bild på pappsen o mig..)

Bettan, med mycket mer snö än vad det ser ut att vara!

Jag och pappsen på det glada 80-talet!

Fantastiskt schönt att bada i diskhon!

Kolla vilket fluff till hår jag hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback