Brillo idag.

Ush, jag tycker inte riktigt om att ha brillor på mig bland folk, men igår när jag tog ut linserna så var jag lite röd i ena ögat, men tänkte att det har säkert lagt sig till imorgon, men icke. Är fortfarande lite röd, så jag vågar inte sätta i en lins där idag, så jag får ha mina glasögon på mig. Och det är heldag i skolan!
Igår så gick frågesporten i skolan helt ok. Jag kom 3a av 5 grupper, men mitt "lag" var bra ändå!
Sen följde jag med Zanna till tandläkaren borta i Östermalmstorg och när vi kommit hem så hörde min syster av sig och vi tog en snabbsolning åsså fick vi låna filmen The Ugly Truth. Skitrolig var den! Men nu ska jag äta upp min frukost och sen ska jag dra till skolan. I mina brillor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback