Frajdäj najt

Tvättstugemuppen hade left the building så att säga när jag kom ner igen. Tur för honom!
Jag har nu epilerat mina ben, gjort ansiktsmask, krämat in mig i BUS, målat ny färg på både tå- och fingernaglar, krämat in fötterna i fet kräm så dom är supermjuka imorgon och topsat öronen. Jag ska nog locka till håret imorgon, så då är det bättre om det är nytvättat då, så imorgon blir det hårinpackning oxå!
Nu kikar jag på Lets dance helt allena. Blir till att läsa twilight-boken sen, även fast jag inte har gjort något jätteansträngande idag, så är jag ändå rätt så trött! Skönt att det bara är jag o Rocky ikväll! Sov gott sen mina vänner!

Imorgon blir det mer av det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback