Nästan lika skönt som att kissa när man är riktigt kissnödig!

Typ så skönt känns det nu, när jag äntligen har duschat, slog till på en ansiktsmask idag igen, kände att jag behövde det efter helgens bravad! Jag halkade lite på vägen hem och slog upp en stor maska i strumpbyxorna, har fått ett litet skrapsår ovanpå en liten bula och nu börjar ett halvstort blåmärke att synas lite, så imorgon borde det ha blivit färdigutvecklat!
Imorgon börjar jag inte i skolan förrän vid 13, så jag ska ta mig i kragen återigen o gymma någon timme på förmiddagen! På onsdag tänkte jag kanskte testa ett kombipass med både bodypump och spinning, fastän jag verkligen inte gillar spinning! Så jag hoppas att jag får med mig någon! Nu tänkte jag kolla på teve, har hört att Kissie o Amir ska vara med på Aschberg på åttan! Haha mina favoritbloggare ;) Sov gott sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback