pizzamage

Blev pizza till middag idag, Jocke skulle köra ner till centrum så jag följde med i bilen och införskaffade en calzone med ananas. Den satt jävligt fint. Dock så är jag fortfarande tjockt mätt och ser nästan gravid ut, får liite ångest för att jag inte har varit o tränat sen i torsdags, men jag får skylla på halsen som fortfarande gör ont! Det är verkligen bara den högra halsmandeln som är svullen och gör ont! Skönt att det inte är båda två!
Hörde någon på nyheterna som rekommenderade alla som tänkte åka kommunalt imorgon att stanna hemma, men hallå några tunnelbanor lär ju gå! Imorgon ska vi göra klart ett grupparbete i etiken, får jag inte missa!
På fredag ska jag göra en rolig sak med några från klassen, tror det var Nöjesguiden som hade nåt jippo på fredag någonstans på söder om jag minns rätt! Det ser jag verkligen fram emot, dessutom så är det sportlov efter det :)
Nej nu blir det lite Salem innan jag går mot sängen. Hörs imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback