Serious cooking!

Idag har jag slagit på stort vad gäller middagen! Har handlat en massa mat för ynka 112:90! Köpte såna där frysta kyckling-klubbor, man får ju ett helt kilo för jättelite pengar! Åsså har jag köpt lite grönsaker till, har slängt ihop allt i en liten form som står nu i ugnen och ska servera med lite sval ananas o en kall currysås. Halv åtta hos mig nästa!

Ska ner till Tjollsan senare, har inte träffat henne på jättelänge känns det som, vi ska äta en varsin semla! Vet att det är rätt så onyttigt, men vafan man lever bara en gång, dessutom är semlor så galet gott! Nu ska jag ut i köket och kolla till hur det ser ut i ugnen! Slänger upp en bild på mästerverket om en liten stund! Heis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback