SPORTLOOOV!!

Gick upp i ottan imorse, bilen knasade för första gången någonsin, så jag var tvungen att gå till jobbet i kylan... Sen hann jag inte hem heller mellan jobbet och skolan, men det gick ju oxå bra, Jocke kom ut med Rocky så hade han min lilla lunch-shake med sig så jag hann till skolan i tid! Vi fick lära oss att lägga bandage på snyggast sätt och sen fick vi träna på att ta blodtryck igen. Helt ok skoldag :)
Nu ska jag försöka låna Jockes bil så jag kan ta mig till en bensinmack o köpa k-sprit tror jag det hette! Sen hoppas jag på att min kusin Fredrik ska höra av sig o säga att jag får följa med på Kent, annars får jag boka tvättstugan...så jag hoppas verkligena att han hör av sig! See ya! P.s NU HAR JAG SPORTLOV!! TJOHO! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback