Tvättstugan!

Alltså nu måste jag bara få ventilera ut lite ilska här gentemot mina puckon till grannar. Tvättstugan som vi numera har en sån där modern bokningsbricka till som gör att man inte kommer in i tvättstugan om man inte har bokat den, borde ju verkligen göra så att man inte KAN glida in på någon annans tid. Min tid började vid 13. Jag kom dit typ 13:20 och då står det ett fån där och VIKER sin tvätt!! Alltså är man sen då trycker man ju bara ner sina kläder i sin tvättkasse och säger förlåt att jag är så sent ute och sticker därifrån fort som fan! MEN icke dom som bor här, nu var det nån karl som sakta stod och vek sina kläder och dessutom hade hela torktumlaren full med tvätt när jag kliver in och börjar slänga in min tvätt i maskinen. Sen börjar han PRATA med mig om hur fint väder det är idag och hur lite barn det är på den här gården. Han måste ju alltså ha stått o häckat i tvättstugan i 20 minuter! Visst är sånt sjuuukt irriterande! Och det är inte första gången det har hänt heller!!
Är han kvar nu när jag går ner igen om en liten stund ska jag fan hugga honom!

Så, nu känns det mycket bättre! Träningen var najs, jag kände att jag fortfarande har grov träningsvärk i hela rumpan, låren och benen. Imorgon blir det pilates vid 11. Nu ska jag städa här hemma, solen skiner in och dammråttorna har fest! Hörs!

Kommentarer
Postat av: cassie

haha vänta bara... Puckon till grannar... Finns det riktigt gott om här..

2010-02-05 @ 13:51:53
URL: http://www.cassie-nova.com
Postat av: zuz

hahahaha ja herregud..hugg han ;D

2010-02-05 @ 16:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback