Tvättstugish

Snart iaf, bokade först tvättis mellan 13-16, men sen bokade jag om den till 16-19, jag var ju o lunchade med mammsen på Spesso i Hammarby Sjöstad, dom var mycket bättre förut, dom har tydligen bytt ägare. Riktigt synd! Jag fick min ceasarsallad, den var ju såklart god, men den var mycket godare förra gånger jag åt där! Sen när vi lunchat klart så åkte jag bort till Telefonplan och hälsade på syrran lite, hon jobbar ju där, åsså hade vi sällskap hem till Högdalen. Ikväll ska jag ta mig ett varmt bad, har haft lite ont i ryggen idag, så jag hoppas att det går över. Ska ha lite hemmspa den här fredagen med, det är så skönt att bara ta hand om sig själv ibland! Ansiktsmask, klippa o måla naglarna, epilera benen... Mys!
Rocky ska vara hos mamma i helgen, jag älskar verkligen min lilla skrutt, men ibland är det skönt att bara få koppla av och slippa gå ut och hålla på! Fast det är lite trist att vara HELT själv hemma oxå, Jocke ska iväg på någon fest ikväll, tycker det är lite läskigt att lägga sig och sova helt själv i den stora mörka lägenheten, jag är lite mörkrädd! Men det löser sig alltid, får ligga och läsa nån bra bok bara. Nu ska jag titta lite på teve, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback