Telefonköer...

Herregud! Jag ska ju flytta till min lägenhet igen i mars, och vill ju såklart ha med mitt hemtelefonnummer dit, men nu har vi comhem och där har jag telia, och det verkar vara jävligt krångligt för dom att flytta över det! Bara för att det står på Jocke här och det inte ska göra det sen, så verkar det vara jääävligt krångligt. Har pratat med comhem typ 5 gånger och telia 3 gånger och dom skickar en bara fram och tillbaka! MUERTE!!! Och alla dessa köer. BAJSKORV! Jag vet, ibland är jag lika mogen som en femåring...Snart ska jag iaf iväg och träna, där får jag ta ut min ilska. Heis!

Kommentarer
Postat av: cassie

längtar tills min granne är tillbaka!! krama

2010-01-30 @ 12:47:21
URL: http://www.cassie-nova.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback