Tiisdag

Solningen var underbar igår, Kamilla kom ju över så gjorde jag slingor på henne, så nu är hon ljushårig igen :)
Idag så var jag uppe i ottan, jobbade några timmar på förmiddagen, sen bar det av till skolan, fick två av mina skolböcker sålda, så cathing! Skönt med lite extrapengar såhär innan "löning"!
Har precis pratat med mammsen, imorgon ska mormor till Sös, och jag ska följa med henne, så nu ska jag ringa mormor o bestämma en tid vi ska ses!
Idag tänkte jag att jag skulle träna både African powerdance och Coreboard, men den sista var det fullt på så det blev bara en timme afrikansk dans! Sen tänkte jag att jag skulle gymma lite istället, men det var ju fullt i gymmet med, orka stå och vänta på en maskin lixom! Nej tack. Så jag drog hem. Ska nog träna lite imorgon kväll.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback