Oj blogguppehåll!

Igår kände jag inte för att blogga! Men idag tänkte jag uppdatera er! Igår så var jag i stan med Sara o vi shoppade lite, trots att jag har shoppingförbud så slank det ner två klänningar, men dom var billiga och jag hade en bonuscheck på 100 kronor! Jag var i stan nästan hela dagen, sen fick jag skynda mig hem för att äta och göra mig iordning inför Raw! Sen kom Millan över och vi drack lite öl medans vi sminkade oss, sen drog vi till Göta Lejon! Hade sjukt kul, jag skrattade typ hela tiden! Vi fick superbra platser, längst fram! Mårten Andersson skämtade lite om och med mig, haha Indianflickan och David Hasselhoff blev jag kallad, o han tyckte jag såg ball ut! Sen efter showen så minglade vi lite med dom som uppträde. Och efter minglet så åkte vi o mötte upp min kompis Magnus. Här kommer lite bilder från igår!

Millan är på väg att nita mig


Precis innan det börjar!


Jag o Mårten Andersson


Soran Ismail and me


Magnus & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback