En lektion kvar!

Sen går jag på SOMMARLOV! Jag trodde aldrig med i hela mitt liv att jag skulle få ha ett sommarlov!! Dock så ska jag ju jobba nästan hela lovet! Men vafan, det är ändå ett sommarlov! Vi satt ute större delen av lektionen, huur skönt som helst! Sen blev det en lunch med Emelie borta vid Karlaplan. Sjukt fint därborta! Sen åkte jag till centralen och träffade en liten tant (ledsagaruppdrag). Vi satt bara och fikade och hade det trevligt, den tanten är så himla gullig! Nu har jag kommit hem efter en sjukt varm tunnelbanefärd och gosat lite med Rocky! Ikväll ska jag iväg på uteservering, tror det blir Snaps, med Nattis! Någon mer som känner sig sugen, så är det bara att dyka upp! Nu ska jag kolla in vilken av alla mina fina klänningar jag ska ha ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback