Shop-o-holic

Tänk om man haft sådär snuskigt mycket pengar! Då hade jag shoppat! Nyss var det en söt liten tant som vann 2 mille på triss i teve. Bara sådär. Plötsligt händer det. Lyllos henne! Förra veckan så kollade jag på Förkväll och Carolina Gynning hade en så sjukt söt klänning på sig, så jag tänkte att hon kanske skrivit i sin blogg om vart hon köpt den och mycket riktigt det hade hon! Den är inköpt på Indiska för 399 riksdaler. Så den kanske hamnar i min garderob efter nästa löning!



Bilden är lånad från hennes blogg

Jag har iofs en massa fina klänningar i min garderob, det ska bara bli lite varmare ute så ska jag börja använda dom. Nu har min lilla älsklingsskrutt kommit hem igen! Han har varit hos mammsen sen i fredags. Så nu blire mys på hög nivå, sen om typ 1-2 timmar så har jag en frukostdejt med Isaura! Ska nog hoppa in i duschen nu, känner mig lite sådär halvfräsch! Får se om det blir fler inlägg idag, eller om jag chillar på det. HEIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback