Snabb uppdate!

Har inte riktigt tid att skriva nu egentligen, men gör´t ändå! Bion igår var sjukt bra! Haha vad vi skrek till när den äckliga mördaren kom fram! Men lätt sevärd! Idag har jag gått i skolan, det har ju varit så jäkla fint väder, man blir ju nästan kristen! Har lunchat utomhus med Daniel, Isaura o Melissa! Så jävla najs! Sen har jag varit hemma, tvättat mina balkongdörrar/fönster, dammsugit, städat, sorterat bokhyllan i lite färgordning, diskat och pillat lite här hemma. Snart kommer mammsen och då ska vi åka till IKEA och köpa grejjer till min balkong. Just nu så är den så himla trashig, det står en rostig burk med lite målarfärg i, en massa ciggarettfimpar, ett gammalt smutsigt tevebord, två plastpallar och ett förkläde som legat ute i flera månader. Såå äckligt! Dessutom har allt ett tjockt lager med svart smuts/avgas på! Mumma! Ska lägga upp före och efterbilder sen när jag kommer hem igen och har fixat allt! Hörs sen!



Haha ser ut som ett spöke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback