Tvättstugetjaffs och ett tomt kuvert

Jag bokade tvättstugan till 19-22 tidigare idag, då var den tiden ledig. Sen när jag kom ner idag vid typ kvart över sju så är det något as som har tvättstugan! Jag kollar vilket nummer det står på bokningspluppen och går till den lägenheten. Det är en indisk familj som har tagit min tid, dom påstår dessutom att dom har bokat den här tiden för flera dagar sedan. Men den var ju för fan ledig när jag bokade den tidigare idag! Dom hade tiden innan alltså 16-19! Jävla nötter, så vid 20 fick jag tvätta min tvätt. Tack för den lixom! Alltid detta tvättstugetjaffset, kan inte folk lära sig att respektera sin tvätt-tid?? Så nu har jag skrivit av mig om det!
Sen en annan händelse idag: Jag hade fått ett brev i mitt lilla postfack, men när jag plockar ut mitt brev så ser jag att det är öppet och det är ingenting där! Så jag undrar vem har skrivit ett brev till mig? Har själva innehållet trillat ut? Har någon sniken brevis snott innehållet? Frågorna är många! Dessutom är det handskrivet på framsidan och jag känner inte igen stilen! Det ser ut som om en äldre människa har skrivit, stilen är lite snirklig! Så om den som skrivit brevet (eller vad det nu fanns inuti kuvertet) läser detta, hör av dig! Jag är sjukt nyfiken!



Känner du igen stilen? Hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback