Ganska skönt!

Den här veckan har jag upplärning på jobbet, dvs jag behöver inte arbeta lika hårt som vanligt :)
Tjejen jag lär upp är jätteduktig och snabb, så på torsdag och fredag kommer hon få gå nästan hela områdena själv, så jag kommer få riktigt lökiga dagar! Förra helgen var vi ju o bowlade med jobbet och nu har jag fått tag i några bilder!

        

Hela gänget samlat



Jag har hittat dessertbordet :)



Jag o snus-Patrik hänger lite vid bowlingbanan



Min sedvanliga party-posé


Och nu i lördags så var jag hemma hos Tjollie <3 och Therese som var uppe o hälsade på, så vi sjöng sjuukt mycke singstar, alla var helt hesa, drack lite drinkar och spelade charad-spel! Jättemysigt var det!

Puss o kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback