nedräkningen har börjat!

Nu är det inte många timmar kvar på min fantastiska arbetsplats. Närmare bestämt är det 47 timmar kvar, tills jag hjular ut ur butiken, dansar mig runt torget utanför och utmanar alkisen Roffe på någon tjusig duett! Sist jag sjöng duett var på mitt stammishak där jag bor, jag och E sjöng Aquas Barbie Girl, men som tur var så var jag halvt kadäng så jag hörde inte hur illa det säkerligen lät. Något som verkligen låter illa, det är den här skäggiga tanten som gnisslar tänder hela tiden. Dessutom är hon helt brutalt långsam. Så hon står säkerligen i 7 minuter och ska packa ner mjölken och bananerna. Och gnisslar konstant med tänderna, och jag klarar verkligen inte med det ljudet! Sen när hon äntligen fått ner sina varor i sin tygkasse så drar hon in salivet som hamnat lite utanför munnen, ler mot mig med sin skäggiga haka och fortsätter ut från butiken, med gnisslande tänder. BURR!
När jag får mitt körkort skulle jag vilja ha en rosa Bubbla. Eller en rosa bil iaf!

Kommentarer
Postat av: Halva pris!

Hon är ganska charmant tycker jag, om hon skulle vara nedgrävd långt under jordens yta.. mohoaaaaaa

2008-02-04 @ 23:24:28
Postat av: Nathalie

Vad är du för en sjuk människa???

2008-02-04 @ 23:25:21
Postat av: Halva pris!

Säger bara Halva pris!!

2008-02-04 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback