schleten dag.

Gårdagens fest var helt underbar! Nästan alla var utklädda till pirater. Vi dansade och sjöng och jag blev helt kadäng-full. Dansade tydligen på en stol oxå... Jag fick promenadsällskap hem av H och J, jag och J var superfnissiga och hade megadåligt balanssinne, för båda trillade, J helt av sig själv och jag på Hs cykel mot en trottoarkant. Tydligen så kan man åka dit för rattfylla om man cyklar lite för vingligt! Jag hade ju åkt dit stenhårt om någon polis hade varit där..Iaf, när jag kommit hem, ganska hel och ren, förutom skrapsår på knät, så blev jag lite sugen på att fylleäta. Hittade lite pannbiffar i kylskåpet som passade utmärkt. Sen tänkte jag vara duktig och dricka ett glas med Bakis-brus-tablett i. Men jag drack bara halva glaset sen somnade jag. Vaknade vid 9 imorse och mådde som jag förtjänade. Drack upp resterande av bakis-vattnet. Tog en ipren och somnade om. Vaknade igen vid ett och hade värsta whiskey-rösten. Var tvungen att gå ut med doggen oxå, sjukt jobbigt! Mötte dessutom en av alla dårar som bor där jag bor. Men om dom kommer jag skriva om en annan dag. Dog i soffan och smygkollade på tv en stund, sen hade jag bandymatch! Trodde jag skulle svimma typ hela tiden. Var sjukt otaggad. Och vi förlorade (som väntat) båda matcherna, men det var okej ändå. I sista matchen så mötte vi serieledarna, och en av deras spelare hade så sjukt fula byxor. Dom var lixom uppdragna till precis under tuttarna och så hade hon kamel-tå. Och såfort man kom nära henne så sa hon "Ojoj", "Ojoj". Precis heeeela tiden. Sjukt irriterande.. Nu ska jag iaf slänga mig i sängen med min spaghetteria-tallrik. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback