alla dessa KRAV

Jag är så trött på alla människor som absolut måste ha KRAV-märkta varor. Idag var det en tant som lämnade butiken och precis innan så kollade hon på mig o sa med hög stämma
- Jag hittade inga KRAV-apelsiner, har ni inte sånt?
Jag kollade förvånat på henne o sa att vi nog inte hade såna just idag. Så hon tågade ut ur butiken och en tyst tår föll från min kind. (INTE!) Jag HATAR människor som köper krav, och vägrar handla om de inte finns. Snälla, jag tror att du överlever om du äter den där gurkan, fastän den inte har ett krav-klistermärke på sig! Visst det är säkert jättebra att fler äter lite mer miljömärkt, men man behöver väl inte vara helt natzi o blir arg när de inte finns...


Men tacka vet jag Queen, dom brukar lätta upp mitt sinne när jag kommer hem!

image4



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback