Det blir inte alltid som man har tänkt sig!

Idag tänkte jag att jag skulle göra alltid jättefort och jättebra, men det sket sig nästan omgående...Det började iofs bra med uppkastningen*, sen skulle jag gå och splitta* och det gick oxå rätt bra. Sen skulle jag sortera all post rätt och det var då det började gå utför. Hade lagt jättemånga Redpages (en stor inplastad reklambunt som tar jättestor plats och gör att buntarna blir skitfeta och tar superstor plats i cykeln) fel, så jag fick göra om, åsså hade två sidor ur fastighetspärmen försvunnit, så jag missade att göra några portar, men S var snäll och gjorde dom åt mig. Och sen tog min runda aslång tid att genomföra. Så det blev ett 10-timmarspass idag igen, men det gjorde faktist inget, för däremellan allt som hände så var det (som vanligt) jättekul på jobbet. Jag är nöjd!


*uppkastning = när man sorterar in all post efter gatunummer och namn i olika fack.
*splitta = all post som kommer varje morgon kommer i stora buntar/lådor och då sorterar/splittar man dom efter de två sista siffrorna i postnummret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback