Jag är så sjukt spontan ibland!

Igår så började dagen hyffsat normalt. Vaknade av att hunden satte sig på mitt huvud vid halvnio-snåret, så jag klev, om än lite motvilligt, upp. Chillade, promenerade med hunden, städade lyan osv. Sen på eftermiddagen så ringde min syster och tyckte vi skulle äta kinesmat och kolla melodifestival. Jag tyckte detta lät väldigt trevligt, så jag gjorde mig iordning och tog fram cykeln (jag har inte något busskort för tillfället, därav valet av färdmedel), stoppade hunden i cykelkorgen och trampade neråt till syrran. Åt gott och kollade på Can´t buy me love och sen melodifestivalen (tyckte minsann att Ola skulle ha gått vidare) och sen vid tio-snåret så trampade jag hem igen, lite trött, men ändå lite halvsugen på utgång. Ställde in cykeln i cykelgaraget och hade sen hunden i ena handen och cykelkorgen i den andra. När jag kommer upp till min våning/korridor så står det tre karlar som precis ska gå, och dom kommenterade sig lite lustigt över min cykelkorg och hunden som givetvis började dårskälla. Sen frågade dom väl lite skämtsamt om jag skulle hänga med dom ut. Och jag sa, Ja, varför inte, jag ska bara gå och dumpa hunden! Spontan as hell!
Vi åkte till Ett ställe och det var första gången jag va där. Mycket trevligt plejs! Och mycket trevliga grabbar, så istället för den lugna kvällen som jag tänkt mig från början, blev det en sjukt spontan utekväll med min granne och hans vänner. Fett najs.
Nästa fredag har jag after-work-fest hos mig, den ser jag jättemycket fram emot! Nu ska jag ut och rasta monsterhunden. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback