shoppoholic!

I fredags så hade jag after work-fest hos mig. Sjukt lyckad! Vi sjöng singstar och knackade i oss en massa tequila. Sen åkte vi in till Snaps och hade ännu trevligare! Dagen efter mådde man väl lite sådär, men jag vet minst en som mådde sjukt mycket värre än vad jag gjorde (haha J mådde verkligen bäver). Sen åkte jag och K in till stan och SHOPPADE sjuukt mycket! Det var verkligen länge sen jag gjorde det! Jag handlade jeans, typ 6 tröjjor, ett skärp, 2 par skor, smink och skönhetsprylar, underkläder och 1 linne! Sen kollade vi på melodifestivalen och rätt låt vann! Fast jag hade blivit lika glad om Sanna Nielsen vunnit, hennes låt är ruggigt bra!
Loka Björnbär är verkligen sjukt god!image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback