Snuvad på konfekten...

Idag efter jobbet, när jag skulle promenera hem till min Farmor och Farfar för att hämta monsterhunden, så tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av Pressbyråns erbjudande Kaffe & Bulle 18:-. Sagt och gjort, i ena handen hade jag min efterlängtade kaffekopp och i den andra bullen som jag precis skulle hugga in på. Började äta av den lite halvtorra kanten och såg verkligen fram emot mittenpartiet (det som alltid är det godaste på hela bullen) och just som jag ska hugga in på mittendelen, det vattnas verkligen i munnen på mig nu, så faller den ner mot marken (nästan i slowmotion) och jag kan inget göra än att se på när min favoritbit rasar i backen. Känner mig helt bedrövad, men man kan verkligen inte ta upp den biten, och i all turbulens som uppstår har jag inte riktigt koll på min kaffekopp, så den skvalpar lite här och var över hela mig. Jag kände mig verkligen misslyckad. Klarade inte ens av att äta en bulle och dricka en kopp kaffe utan att spilla. Nu ska jag försöka mig på att baka något gott till fredagsfikat på jobbet imorgon. Funderar på att försöka införa det! Fick förresten reda på att mitt gamla marsvin Melvin kom till Nangijala idag. Så därför denna bildkavalkad med Fettokisen. RIP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback