Uppe med tuppen!

Igår när det var lördag så vaknade jag av mig själv vid åtta. Kunde inte somna om... Idag sov jag till halv tio, riktigt länge om man jämför med lördagen! Hittade inget spännande i kylskåpet eller i skafferiet, så jag bestämde mig för att baka en riktigt god frukost. Scones blev det! Superfina.
Det blev H och Js soffa jag hamnade i igår när vi kollade på melodifestivalen. Det är väldigt underskattat att vakna två helgdagar i rad utan att vara det minsta bakis! Helt underbart faktist! Vi planerade lite inför midsommar (vet att vi är ruskigt tidigt ute, men det kändes lite som om att det var sommar när vi disskuterade det) och att vi ska åka ut till Hs landställe ganska snart och elda en massa fällda träd och grilla. Mys!
Oj, nu kom min syster, vi ska knalla ner till solarieöarna snart och försöka bli lite bruna i detta vår-rusk. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback