Ursäkta!

Jag är väl medveten om att mina sköna inlägg har uteblivit under de senaste dagarna, men det är pga ren utmattning. Hela veckan har jag fått göra mina rundor helt själv, började skitbra, men sen de sista tre dagarna har mina ben sagt emot, så det har blivit riktigt långsamma rundor för min del. På måndag är min upplärningstid på firman slut, så då börjar allvaret! Jag var riktigt klantig igår, skulle göra en snäv sväng med min fullpackade cykel, men slant lite och tappade cykeln, ser hur den främre post-hållaren flyger av, men som tur var så låg all post kvar. Jag har dessutom lyckats med bedriften att ha sönder inte mindre än två brevinkast, men det är inget jag är stolt över... Och på mitt högra smalbens baksida är det helt blått. Jag tror att jag slår i ena post-hållaren på cykeln när jag ska fälla ner cykel-stödet. Ska försöka fota det och lägga upp här så ni kan äcklas åt det lika mycket som jag gör.
Förresten, det där jag skrev om förut att jag skulle bli hurtig och börja träna en massa, det var nog ren och skär lögn. Jag kan tillomed ha varit full när jag skrev det.. J drog iofs med mig till gymmet för några timmar sedan. Men jag gick mest runt och kollade på när alla andra stönade och fnissade lite för mig själv. Nu står det städning på mitt schema och ikväll blir det melodifestival i valfri soffa för min del. Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback