0.9

Det resultatet fick jag på mitt första högskoleprov. 0.9. Känns jätteskönt!
Idag är det ju valborgsmässoafton + Kungens födelsedag. Jag ska nog inte direkt fira något av dom. Älsklingen är på kryssning med ett gäng. Dom skulle försöka att komma med på "Färjan" som går på kanal 5, så jag får väl säkert höra om det imorgon om dom lyckades eller inte! Jag har blivit bjuden på både dricka-vin-på-Johans-balkong-på-söder-kväll och grillkväll hos Mimmi o Robbs i Hagsätra. Men jag tror att jag bara kommer vara hemma o njuta av att vara själv (eller helt själv är jag ju inte, Rocky är ju med mig oxå)
Åhh vad jag längtar till KRETA!! Minns när jag, Kamilla o Linn va i Kemer (turkiet), det var härliga tider det! Kolla va brun jag va då! (och svettig!)









Hoppas jag kan få samma fina färg i Grekland! Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan o mysa med lillpuffen Rocky :) Puss o heis!


P.s.
 Igår var jag på både Pilates och Djupvattengympa.
Supersköna klasser båda två!
Pilates vill jag göra om fler gånger!
D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback