Grillhelg!

Den här helgen har det grillats vill jag lova :) I fredags så slutade jag äntligen tidigt, redan vid 14-snåret! Så då blev det raka vägen till pappas åkeri för att tvätta bilen och byta till sommardäck! Sen hämtade jag Millan så åkte vi till Farsta centrum och SHOPPADE!! Vi handlade en massa saker och det kostade inte alls megamycket! Jag hade ett häfte med rabattkuponger som gällde i många av butikerna. Jag köpte bla. shorts, jeansleggings, underkläder, skor och en tröjja. Sen var klockan helt plötsligt nästan sju så då åkte vi hem och sen grillade vi hos Tjollan o Arne. MUMS! Dock så var det en mindre trevligt grej som drabbade endast mig den kvällen. Jag vaknade dagen efter av att det kliade på ena benet och jag har fått inte mindre än 13 MYGGBETT! Alltså myggor ska väl bara leva på sommaren?! Och jag är ju självklart lite överkänslig mot just myggbett så jag har 13 stora röda bumlingar på vänsterbenet. Fett skabbish!
Meen förutom myggbetten så var lördagen helt underbar! Först så gick jag o Jessica på poweryoga, sen åkte vi in till söder och Café String och åt frukostbuffé ute i solen, skitmysigt! Dessutom var ju vädret helt fabulöst! Sen efter frukosten så gick vi runt i second hand-butiker och jag fyndade ett fint skärp för ynka 35 kronor. Och den passade perfekt till min outfit jag skulle ha senare på kvällen.
Elin hade inflyttningsfest i Hökarängen, men innan vi åkte dit så var jag o Jocke + några av hans släktingar o bowlade i Årsta, jag kom sist men hade jättekul ändå! Sen kom vi äntligen till Elin och jag fotade lite med min mobil så här kommer lite bilder från festen!


Och idag har vi städat en massa här hemma och varit hos pappa o grillat kött och ätit hajkbanan!
Nu blir det mys i sängen framför teven tills jag somnar! Puss o snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback