Grilltajm!

Nu har jag varit lite slapp med bloggandet igen. Men lugn, ni ska bli uppdaterade.
Knölen på min arm gick alldeles utmärkt att ta bort. Fick 2 bedövningssprutor sen var det klart på 5 minuter. Jag har nu ett stort plåster på armen och jag fick ungefär 3 stygn som ska tas bort om 1,5 veckor, så nu blir det ingen vattengympa på ett tag :(
I torsdags så hade jag AfterWork hemma hos mig, tanken var att vi skulle ut sen, men det blev aldrig så, utan vi va hos mig till klockan 3 ungefär, sen gick alla och jag somnade i samma sekund som jag la huvudet på kudden.
Fredagen (igår altså) blev sängliggande, trots det fina vädret. Jag var megatrött. Men det var mysigt med mig o Jocke. Film och supergod middag (potatisgratäng o kassler med beasås).
Och idag har det ju varit sånt kanonväder. Just nu är jag hemma hos pappa och jag o syrran har solat lite. Nu håller köttet på att grillas för fulla muggar. Vi ska dessutom äta utomhus på pappsens verandra, så nu måste jag sluta.
Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback