Åska och snor

Jag är fortfarande förkyld som en tok, jag fick jobba inne idag med som tur var, hade aldrig klarat av att vara ute och springa i trappor idag. Tycker tillomed det är jobbigt att andas när jag bara står stilla! Just nu regnar eller nej det snarare haglar och åskar järnet ute. Jag är inget större fan av åska, är faktist lite åsk+blixt-rädd. Eller iaf när jag är själv, vilket jag är nu, Jocke är och tränar. Ikväll så skulle jag o Mills gå på Måns Zelmerlöw på Gröna Lund, men jag är ju så förkyld så jag orkar inte, dessutom är ju vädret ganska trist just nu iaf..Men nästa gång MUMSMUMS spelar, då ska vi minsann gå!


Såhär har jag kännt mig hela dagen. Haha tillomed en del av alla mina snorpapper ligger där på hyllan bakom mitt huvud. Det var nattens skörd, sov sjukt dåligt inatt!

Nu ska jag snyta mig lite till och sen ska jag försöka börja laga lite mat. Kycklingfilé med potatisgratäng blir det nog ikväll. Hadet så skönt i helgen!

Kommentarer
Postat av: K

Vaad bra att du mår bättre nuuu!! <3

2009-08-14 @ 22:23:50
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback