förkyld

Idag har jag blivit så sjukt förkyld! Igår hade jag ju lite halsont, men idag har det blivit värre! Halsen känns just nu iofs lite bättre, men däremot snoken, ajajaj! Jag sitter med öppen mun för att näsan är så igentäppt med snor. Har snytit upp nästan en hel toarulle. Känner mig så ynklig... Nu ska jag bädda ner mig i sängen och tycka lite mer synd om mig, måste ju faktist orka upp till min sista dag på jobbet! Tänkte från början bjuda på kladdkaka, men jag orkar lixom inte stå och baka när jag inte kan andas normalt, och det är inte så fräsht heller att hålla på med mat&bak när man är förkyld. Så jag köpte tigermuffins nere på ica. Nej, nu orkar jag inte sitta upp längre. Hoppas inte ni är lika förkylda som jag är! Heppåre!

Kommentarer
Postat av: K

AJajaj. hur är det med dig loppis. du får säga till ifall du vill vila ikväll. För då får vi hitta på något roligt någon annan dag istället. vi kan nog alltid komma på något. tror du inte?



Nejnej. eller jojo. mamma är en filifjonka. De va Laurus som väckte mina känslor för filifjonkan. Men efter de så jag har blivit kääär i henne :) hörs sen!!! pusssssssss*

2009-08-14 @ 09:01:33
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback