Igår och idag

Igår gjordes inte många knop här hemma. Jag vaknade vid 14 ungefär och gick ut med hunden, sen lånade jag boxen med Greys Anatomy av Emelie, så det blev typ 12 avsnitt igår, sen somnade jag igen och idag har vi varit i nya lägenheten nästan hela dagen och packat upp sjukt många lådor! Vi ska ju ha inflyttning/födelsedagsfest och jag har skickat ut inbjudningar, men jag är sjukt besviken på alla som inte har osat till oss! Jag räknar faktist inte med att dom personerna kommer, iomed dom inte hört av sig. Och jag vet att alla har fått sina inbjudningar, vissa har jag tillomed lagt själv i deras brevlådor! SJUKT besviken!!
Fredagen med Nattis blev iaf väldigt lyckad, vi hade superkul och jag hade typ 60 bilder på kameran på enbart oss två!

Städade?

fem-i-tre?
Det var allt för idag! Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback