måndagen den tredje augusti.

Idag var jag ledig från jobbet, för jag hade ju tänkt att jag skulle plocka upp en massa grejjer ur flyttkartonger och så, men så blev det ju inte! Istället så sov jag vill nio, sen diskade jag lite, gick och tränade (mötte Chrille och Cissi där), sen åkte jag med Rocky till nya lägenheten och förberedde för målandet av hallen. Från början var den mörkröd, men nu är den helt vit och fin, tack vara Jocke och Kamillas hjälp! Nu ligger jag bara o slappar i soffan, imorgon är det jobb igen, min näst sista tisdag på jobbet!

Tyvärr så dog min kamera precis, så jag får inte upp några bilder från dagen, dom kommer senare ikväll! Så istället får ni njuta av en vacker bild på mig och min sambo.

Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback