Monday

Idag blev det lite senare på jobbet än förra veckan, jag slutade vid halv fyra! Och när jag kom hem så hade jag tvättstuga och mellan maskinerna så blev det faktist lite träning! Jag fick med mig Zanna och Christoffer (som åker till Kreta på söndag) till gymmet, så det var skönt att inte vara där själv. Till middag blev det pyttipanna med stekt ägg, och efter maten så åkte jag o Jocke till Citygross och handlade lite mera mat! Sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag...Eller jo, kom på en sak till som jag gjorde, jag frostade av frysen och torkade+rensade i kylskåpet! Inte så illa pinkat va! Och Millan (numera brunett) kom förbi en megasanbbis och visade sitt fina nya hår :)
                                          
  Före:

Efter:                                                                                                                           
Självklart köpte vi grejjer som inte ska vara i kylskåpet oxå, men jag pallade inte fota skafferiet! Nu ska jag nanna kudden. Hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback