söndag

Först vill jag bara säga GRATTIS SANKAN PÅ TJUGONIOÅRSDAGEN :)

Och sen har helgen varit soft, igår så var jag hos Zannas mamma i Länna och chillade lite. Tog tyvärr aldrig fram kameran, så de blev inga bilder. Sen på kvällen så gick vi till Kamilla och satt en stund på hennes uteplats.
Idag så åkte jag, Jocke och Rocky ner till mamma, först tänkte vi åka ut med båten, men sen orkade vi inte göra det, så vi låg utanför hennes hus på en liten udde och hade det urskönt! Jag tog tillomed årets första svenska dopp! Inte en dag försent!
Och Rocky fick vara kvar hos mammsen, han ska vara där nästan hela veckan tror jag, skönt för honom att slippa en massa flyttkartonger och sen tror jag det blir lite senare dagar på jobbet den här veckan än vad det var förra!
När vi hade kommit hem så åkte vi nästan dirr hem till Ali (Jockes kompis) borta vid Masmo typ, där var det hur många grabbar som helst, så grillade vi och hade det trevligt! Nu ska jag duna. Heis.
Mammsi och Rocky
Skönheten och Odjuret

Simon, Ali och Bengan

Simon, jag o Jokki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback