Ballbreaker!

Igår så var vi ju på Ballbreaker och bowlade o svullade i oss sjukt mycket mat! Jag tror att alla rullade därifrån ;)
Mitt bowlingteam som bestod av mig, Jocke, Anneli och Jimmy vann trots att jag medverkade i laget. Sen efter middagen så blev det lite pilkastning, fotbollsspel och drink-drickande. När klockan närmade sig 21 så åkte vi mot söder och intog plejset Ett ställe. Vi var verkligen först på plats, så dom var tvungna att ställa någon kille i garderoben, som inte brukade stå där. Jag trodde att det bara var garderobsavgift när klockan var innan 22, men det kostade fan 100 spänn redan då! Vi stod och velade lite i entrén och jag sa att jag har inte råd att pejja inträde, så då sa garderobsnissen att han kunde bjuda mig på inträdet! Så jag tackade och bockade och gick in gratis, fast alla andra fick betala :) Tjoho, ibland är det bra att vara fattig!
Det var superkul och vi körde lite olika lekar och jag åkte hem runt 2, Jocke trillade hem vid 5 imorse.
Idag har det blivit tevetittande och lite frukost med en jättestor chokolatte! Om en timme ska jag vara på Enskedekontoret och jobba lite, sen blir det middag hos pappsen!


Efterättstallriken

Pilkastning


På Ett ställe

Tyvärr så hade jag inte så roliga bilder på min kamera, Anneli och Elin hade oxå kameror med sig, så dom får man väl se på fejjan. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Bettsy

jag ska hålla tummarna för din Bettan nästa månad =). Och jag hoppas verkligen det går bättre för dig än för mig!

Gillade efterrättstallriken btw ;)

2009-12-21 @ 12:06:14
URL: http://betttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback