Frukostmys!

Idag är det riktigt busväder ute, det snöar för fullt och blåser på ordentligt! Hoppas att det lugnar ner sig till senare idag, jag ska inte vara i skolan förrän vid ett! Däremot så måste jag ju såklart ut med hunden, men just nu äter jag frukost och Rocky ligger och sover på mitt knä, så det är ingen brådska!
Idag har jag slagit på stort och gjort en riktigt frukost! Vet inte om jag ska fortsätta med den här atkins-aktiga, för idag äter jag både müsli, vörtbröd och yoghurt!
Dessutom så har jag köpt hem både soya- och havremjölk, så att jag har lite variation till mina shakes. Åh jag hoppas att Stockholm Stad börjar rea ut träningskorten, jag är så sugen på att köpa gymkort, men jag vill inte betala fullt pris...Dom kanske börjar med kampanjen i mellandagarna. Aa vi får se!

Morgenmad


Snöutsikten från våran balkong!

Kommentarer
Postat av: Melli

Köp på Sats, så kan du träna med mig och Josse :P :)

2009-12-17 @ 18:38:05
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback