Hujjedamej!!

Fyy vilket jäävla väder det är ute! Det slutar ju aldrig att snöa gutt dammit!
Idag när jag skulle till skolan (köpte en liten blomma och en ask choklad till tanten) så fungerade lokaltrafiken hyffsat bra, bara några minuters försening, vilket är helt ok. Sen när jag kom till skolan så kom läraren lite sent, och så hade vi betygssamtal, typ 10 minuter per person! Tog sjukt lång tid, men som tur var så fick jag komma som nummer 2, så jag blev klar rätt fort, hon är lite osäker på om jag ska få G eller VG, så jag får se vad hon sätter.
Sen ringde citymail och undrade om inte jag kunde jobba imorgon, men det hade jag ingen lust med. Jag har ju faktiskt redan bestämt med dom att jag ska jobba dom 2 kommande veckorna, så jag orkade inte jobba imorgon. MEN då sa dom att Enskedekontoret behövde innepersonal, så jag har varit där från typ tre till sju idag, och så ska jag börja klockan 7 imorgonbitti, fast det är bara innearbete, så det är rätt lugnt!
När jag skulle åka hem idag därifrån så fick jag stå och vänta i typ 20 minuter, fast en tant som satt på samma busshållplats som jag hade väntat i 40 minuter på samma buss!! Sjukt! Så man var ju lätt stelfrusen när bussen väl kom...

Nej nu tänkte jag sätta på teven och mysa lite i soffan med Rocky! Han ÄLSKAR snön, vilket inte jag gör fullt så mycket... På lördag ska jag förresten på Ballbreaker med Bandhagen-kontoret, kommer inte ihåg om jag skrivit det tidigare i veckan eller inte? Så det blir gott julbord och bowling, samma som förra året! Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Melli

Jo det är klart. Vi får betala 440kr eftersom vi studerar :) och tänk på alla braiga pass :D haha



Nää ska inte försöka påverka ditt val av gym ;) hade bara varit skoj!



God Jul på dig me, kramis!

2009-12-17 @ 21:40:55
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback