Ursäkta röran!

Sorry att jag är så slapp på att uppdatera, igår så hade vi inget internet på morgonen, vi har haft problem med våran hemtelefon ända från vi flyttade hit (tack vare ComHem), så nu har vi äntligen fått ett nytt modem, MEN då funkar ju inte den trådlösa funktionen, och jag tycker inte riktigt om att sitta vid Jockes dator, vilket jag iofs gör nu... Men ikväll så borde det trådlösa fungera igen, så att jag kan sitta vid MIN lilla dator.
Nåväl, igår så hände inte så mycket spännande saker, jag hade heldag i skolan, pluggade lite till morgondagens prov, mötte min Herbalife-coach, så nu har jag fått mitt "startpaket", så jag kan sälja till andra, fast jag tänkte mest att jag skulle utnyttja det själv, så att jag får rabatt! Sen när jag skulle hämta Rocky hos syrran, så messade Zanna och sa att teve-spelet väntade på mig, så jag gled in till henne och röjde upp lite och sen spelade vi Mario. Idag så börjar skolan 13:15, och sen när skolan är slut ska jag åka till salongen och träffa Emelie, hon hade lite tid över, så ska vi fixa till mitt skatbo lite!

Och ingen bild blir det idag heller, Jocks har ju INGA bilder alls på sin dator..trist! Men förhoppningsvis så hörs vi ikväll från min egen dator. Heis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback