vilken helg!

I fredags så hade jag ju tjejmiddag, tog dock inga kort! Lite trist, men så blir det ibland. Jag städade bort allt och sköljde av det värsta, så jag ska väl ta och diska det där snart, hehe har stått värsta diskberget nu sen i fredags! Blev en massa mat, kladdkaka och chip/dip över, så idag har det varit perfekt att äta det!
Igår så blev jag väckt vid typ halv elva av min lillebror, vi skulle åka till nynäs, så jag gjorde mig klar sen bar det av. Det var julmarknad, så vi träffade mamma där och gick runt, tyvärr så regnade det typ hela dagen, så det var inte så kul att gå runt där! Sen så åkte vi hem till mamma där vi satt och chillade och sen lagade vi mat som Pernilla Wahlgren lagat i Pernillas Jul som går på tv4+.
Sen åkte vi hem, Rocky fick vara kvar hos mamma, så jag får tillbaka honom imorgon! När jag kommit hem så lämnade jag bara mina saker, hämtade lite öl sen drog jag hem till Hamme, där var det lite fest, så det var skoj! Tog sjukt mycket bilder, sen så hade jag det så bra, att när jag skulle hem, så skulle Jonas och Bella oxå hem, och vi bor nästan brevid varandra, så jag fick åka taxi med dom, trots att det inte är särskilt långt att gå hem, sen fick jag komma upp och kolla in deras lägenhet, som var jättefin och så blev jag bjuden på nudlar! Sen promenerade jag hem, tror klockan hade blivit 2, så jag sov megalänge idag!

Hammish och jag!

haha vad håller jag på med?

Kamilla var oxå där med sin lilla svarta tröja :)

Imorgon är det back to school, så då blir det ingen sovmorgon! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback