Thursday

Förkylningsstatus: 5e dagen. Trodde jag såg ljuset i tunneln, men icke.
Snytligan: 2a toalettrullen uppsnyten. Har precis inlett den 3e rullen. Bihålor känns dock fyllda.
Termometern: Smygfeber, runt 37an.

Haha fan va äckligt de låter! Idag har jag varit på Älvsjös citymailkontor och hälsat på mina kollegor. Jag ska ju pröva mina knän där i två veckor, börjar på måndag! Hoppas dom håller. Annars är jag lite sugen på att plugga, bli undersköterska. Imorgon ska jag först simma med Rocky, sen ska jag o Tjollie ses. Vi ska fönstershoppa, dricka latte och promenera runt lite i stan. Sen avslutas våran dejt med Donken + biofilm. Nej nu ska jag försöka klara spindelharpan med fyra färger. Har suttit i flera timmar redan (jag vet, jag har inget liv). Hejhej!



Kamilla o jag väntar på nattbussen (som vi somnar på) efter en Wolga+tivoli-kväll i HBG.

Kommentarer
Postat av: Bente

Krya på dig och hoppas det går bra på måndag. Jag håller tummarna. Pussa Rocky. Kram från extra mamma

2009-02-12 @ 22:19:35
Postat av: Bente

Krya på dig och hoppas det går bra på måndag. Jag håller tummarna. Pussa Rocky. Kram från extra mamma

2009-02-12 @ 22:20:07
Postat av: bente

Det där blev som när man stammar. Vilken upprepning.

Jag slant på tangenten. Extra mam mam mamma

2009-02-12 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback