Effektiv dag!

Idag har jag hunnit med att träna, rehabsimma med Rocky, sola solarium, äta jordgubbar, städa heela lägenheten och samtidigt lyssna på N*sync och 5ive. Dessutom ringde chefen och sa att jag får vara ledig på måndag också så att jag inte behöver stressa till alla olika läkare jag ska till då, så de känns rätt skönt! I måndags började mitt nya nyttiga liv! Till frukost äter jag havregrynsgröt och så har jag tränat 3 ggr denna vecka! Och jag har nästan hållt mig ifrån allt vad godis heter. Igår klarade jag mig helt från godis :) Och i onsdags blev jag brunett igen! Imorgon kanske jag och Tjollie ska festa med Wolga, det brukar gå rätt vilt till när hon är med!



Min nyttiga frukthög.



Jag med brunt hår! Ser EXAKT ut som morsan när hon va ung!!

Nu blir jag snart hämtad av lillebrorsan och storasyrran, vi ska åka till mammsen i  Nynäshamn och äta middag! Hejsvejs. P.S Rocky mår mycket bättre nu, rehabsimmningen är väldigt effektiv! D.S.

Kommentarer
Postat av: Extra mor

Hejja Rock, kämpa på. Du också kära Loppis.

2009-01-23 @ 22:22:43
Postat av: Extra mor

Snygg som vanligt,brunt klär dig. Kram

Ps. Hälsa Tjollie

2009-01-23 @ 22:25:04
Postat av: Millan

Ingela.. Vilken pingelaaa!:) Loppis du e så fin! å rock också! Förseten är de min morsa som är Extra mor? Hörs snart! pusss

2009-01-24 @ 12:13:11
URL: http://millan-k.blogspot.com
Postat av: Nattis

Ingela på bilden eller?



du är fin skruttfröken :)

2009-01-24 @ 18:17:01
Postat av: Loppan

Tack mamma2 :) Jag och tjollie festar med wolga just nu! Vi kanske kommer ner en weekend snart och hälsar på i skaune!

2009-01-24 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback