Grattis :)

Grattis till mig och Jocke som har varit tillsammans i ett helt år idag :)
Älskar dig ♥!

Ikväll ska vi äta på restaurang, tror det blir Tre Vänner i Midsommarkransen! Senare i veckan ska vi kanske åka till Kolmården eller något liknande, vi har båda semester, men vet inte vad vi ska göra riktigt.
Och om mindre än två veckor så går flyttlasset oxå, så det är mycket att göra, men det är faktist rätt så kul att rensa ut och slänga en massa skräp som bara har legat sen jag flyttade hit! Hittils har jag fyllt en svart sopsäck med skräp och en hel papperskasse med tidingar (jag brukar ta en massa prenumerationer och köpa många tidningar, men sällan läsa dom, så de fanns sjuukt mycket tidningar). Nej nu ska jag försöka ta itu med garderoben, det är så mycket i den så jag vet inte om jag orkar göra det själv...
Hörs!











P.S Grattis på 26-årsdagen
en dag försent :) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback