Resfeber!

Aa nu är det faktist inte alls långt kvar tills jag ligger o steker vid grekiska kusten :) Mp3n är laddad med ny musik, digitalkameran är inhandlad (blev en rosa/lila Nikon, superfin), väskan är snart packad och imorgon har jag redan dagen planerad. Först ska jag o Millan träna lite, sen tänkte jag vara duktig o ge blod, en blodbuss kommer stå nånstans i centan så det är bara att knalla ner o donera. Sen på eftermiddagen ska vi ha minispa hemma o fixa fötter, händer och rensa bort hår på benen med en epilator (gör ont men ack så effektivt). Sen ska vi grilla och bara njuta!

I fredags så tog ju brollan studenten, tyvärr så sög ju vädret, men det var trevligt ändå. Svingod mat och fika! Sen var vi på snabbesök på Sussies mottagning oxå. Och i lördags så hände något helt otippat! Jag kollade lite på nyhetsmorgon på fyran och det gjorde Kamilla oxå, o där såg vi att Paul Potts var i Sverige för att marknadsföra sin nya skiva = uppträdande + skivsignering, så vi tog reda på tid och plats o åkte in till NK för att få en skymt av honom. Han sjöng tre låtar o sen köpte Tjollan hans skiva, hyperventilerade lite o sen kom vi fram till Potts, så fick hon sin skiva singerad och ett tjusigt kort oxå!
Sen efter det så mötte vi Hannah o Zanna så köpte jag mig en fin digitalkamera!


Grattis Linus! (Jag ser btw ut som en gris här)

Här har han precis signat Kamillas skiva!

Ego-bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback