Metropolen Högdalen

Okända män satte fyr på kafé Publicerad 20 mar 2009 09:55
Två män tände eld på ett kafé i Högdalen i södra Stockholm tidigt på fredagsmorgonen. De kom in genom köksingången och misshandlade ägaren och en anställd, som var där för att baka. Sedan satte gärningsmännen fyr på kaféet och sprang därifrån. Polisen har inlett en förundersökning om mordbrand, berättar stationsbefälet Linda Feldt på Söderortspolisen. Ingen misstänkt har gripits och polisen vet inte vilket motiv som kan ligga bakom händelsen. Enligt brandkåren startade elden på kaféets övre plan, men kunde släckas snabbt. Lokalen är brand- och rökskadad. Stockholm TT

Jag var som vanligt ute på min morgonpromenad med Rocky och då ser jag att en polisbil står utanför GrandBrand och när jag kommer tillbaka från promenaden är där 2 polisbilar och polisavspärrningar. Läskigt när det är så nära! Hoppas dom får tag i idioterna som gör sånt!

Jag och Elin var på Moves idag och det var sjuukt jobbigt! Man skulle böja på benen, slänga sig på golvet och snurra runt dessutom skulle man göra det sexigt! Vi hade hamnat på typ striparobics! Jag såg nog snarare ut som en vandrande pinne än något sexigt! Men det var sjukt effektivt! Jag har ont i hela kroppen och kommer garanterat ha duktigt med träningsvärk imorgon! Nu ska jag och Jocke över till Addemannen, Kamilla o Arne är redan där! Hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback